måndag 13 februari 2012

Närkontakt!

De blev en super snabb runda med pulkan, gick några varv fram och tillbaka på backen. Han tyckte de va jätte roligt, synd bara att de va så djup snö så de blev så tungt att dra, plus att framdelen av pulkan lyfte när jag drog så han satt bakåtlutad nästan hela tiden.

Han tycker iaf att de är kul att åka, skrattade och pratade, men änderna som satt i backen va ju mkt roligare ibland :) och bilarna nere på vägen ska vi inte tala om.

Han fick sin första närkontakt med snön idag och de va ju såklart mitt fel, jag tänkte han skulle få åka i backen men iom att jag inte fick plats ville jag ha en liten backe men om han hade fått fart hade de varit en lång backe och han hade kunnat sluta i buskarna på "övre" brantingvägen, så jag höll ju i snöret när han åkte och va tyvärr inte snabb nog så jag drog till pulkan på vägen och Erik hamnade med ansiktet i snön, skrek och grät lite men skulle lika snabbt igen åka pulka =D



Tog några bilder men orkar inte fixa med dom just nu så kan lägga upp dom senare eller någon annan dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar