onsdag 11 april 2012

14 dagar kvar!!

Åhh nu e de bara 14 dagar kvar till beräknat nedsläpp ;) Och jag hoppas verkligen inte det blir senare då blir jag galen, är ju redan betydligt större än med Erik och denna gången har jag även fått bristningar för att jag växt så snabbt.
I morgon så ska jag ner till barnmorskan igen, hoppas att järnet blivit bättre och så hoppas jag att magen växt och att allt annat är bra såklart.

Svårt att tänka på att jag snart har två små busar ist för bara en. Jag hoppas att denna plutt sover lika bra om nätterna som sin storebror gjorde. Men det får vi snart veta. De hade ju varit sjukt häftigt om den lille hade kommit nu på fredag.. Fredag den 13:e =) jag har aldrig haft otur de datumet så ser inget hemskt i de.
De e ju fortfarande lite tidigt men nu så får bebis komma när som för nu vill jag mysa bebis, 14 dagar är sjukt länge när man går och längtar.

LÄNGTAR!!!!!!

Åter till min mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar