onsdag 25 april 2012

Egentligen BF

Idag så är de egentligen den dagen så jag skulle bli mamma igen men redan den 17 april fick min lille Wilhelm se dagens ljus för första gången.

Jag kommer skriva en förlossningsberättelse senare i veckan eller nästa vecka.

Just nu så är jag och Wilhelm hemma själva, Erik och Martin är i Sölvesborg på Martins jobb och hämtar papper eller vad de nu va. Skönt ha de lite lugnt bara jag och min lille rumpnisse.
Livet som 2 barns mamma är väl än så länge vad jag trott, får se hur det blir nästa vecka när det är tänkt att Martin ska börja jobba och Erik ska börja dagis igen. Kommer bli tufft tror jag men ingen som sagt att de ska vara lätt att ha 2 barn.

Ne nu ska jag hämta mitt te som jag såklart glömt bort.. får nog värmas i micron för häller inte ut en kopp till idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar