onsdag 4 april 2012

21 dagar

Idag är det exakt 3 veckor till BF!! Tiden har verkligen gått snabbt denna gången, med Erik kändes 1 dag som en evighet, och nu så bara flyger veckor och månader fram. From i morgon är de tillåtet för liten att komma för att inte räknas som förtidigt född. Det betyder att när som helst nu så kan bebis komma. LÄSKIGT!!

Har varit en seg vecka annars än så länge Erik är sjuk och inte på sitt bästa humör vilket har gjort att jag inte varit på så bra humör heller, det är nog först nu som jag har märkt av alla hormoner för tålamodet är verkligen på noll just nu och jag brukar klara av en hel del i vanliga fall.

Erik har iaf lärt sig att gå i trappan här hemma, han går upp och ner i den lilla trappan UTAN att hålla i sig alls. Tycker de e riktigt bra, finns ju äldre barn som inte ens klarar av det. Allt tack vara att jag senaste tiden inte orkar bära på honom upp och ner för trappan och låtit han hålla mig i handen och gå själv. Vi räknar även trappstegen därav hans sånger som ofta innehåller 1 2 3 8...

Fick min tid till TUL oxå, och tyvärr så blev de inte fören den 17:e kommer vara i v.38+5 då. Vi får väl se om jag fortfarande har en inneboende då eller om liten tittat ut. Martins gissning är någon gång mellan 16-22:e. Men vi får väl se.

Åter till min buse som går runt med en macka i handen och blundar??!!

Lika knasig som sin mor =D


21 dagar till BF
36 dagar som max!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar