måndag 2 april 2012

Helgen...

I fredags var vi i k-stad och shoppade jänet..

På H&M blev de 2 bodys till bebis och 3 par brallor till Erik. Han var inte alls glad av att gå inne på H&M för han fick ju inte springa runt.

Efter det for vi vidare till Babyproffsen, letar efter en speldosa till sängmobilen men den hade dom inte där så tyvärr blev de inte någon men vi köpte lite nya badleksaker till Erik och refills till vår Angelcare (blöjhinken) passade på när dom bara kostade 199kr för 3st, räcker ju ett litet tag iaf.

Sen blev de Jysk på jakt efter sängkläder till spjälsängen, det blev bara 1set till spjälsängen dock. Sen blev de ett set till mig lr Erik inte bestämt mig ännu, och ett lakan till vår säng, skulle haft fler men de fanns bara vita och rosa och de va ju inte så spännande.

Vi hade tänkt käka på MAX efter Jysk men så blev de inte pga alla bilköer så då tog vi vägarna hem och inom EKO där de blev lite av varje inhandlat, bla en jättestor godispåse, halva fylld med HEJ kräm..Älskar det =D

Och i lördags så vart vi en sväng i k-hamn och hämtade mina nya brillor :) grymt fina. Annars var helgen lugn, Martin har spelat en del och jag har slöat. Inte varit speciellt bra väder tyvärr.

Idag så är jag och Erik hemma, för han är så otroligt förkyld och jätte slö just nu myser han på golvet med en filt och tummen i munnen. Och de brukar han inte göra denna tiden på dagen utan han brukar springa rundor till tusen.

Mysdax!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar