tisdag 29 juni 2010

20 dagar...

Idag så är min lille pojk hela 20 dagar gammal, tiden går snabbt, snart är han 1 månad och han lyfter verkligen mer och mer på huvudet, ibland så undrar jag om han har någon övernaturlig kraft så som han håller på vissa dagar, han har såna enorma nackmuskler..

Annars händer de inte mkt, njuter av solen så mkt de går, kan ju inte klä på och släpa ut Skalman bara för att jag vill ha sol så vi passar på lite varje kväll och går med honom i vagnen när han ändå ska sova lite.

Livet känns ändå som förut fast mindre sömn och mer rutiner, Skalman ska ju äta ca var 4:e timme och efter de så somnar han (oftast) och då kan man ju passa på och göra allt annat som behövs, dammsuga, diska och duscha..

För övrigt så är de ju även exakt 1 månad kvar tills jag fyller 23, tiden går verkligen snabbt.....

Men nu har jag inte tid att skriva mer ska fortsätta titta på film om den förbaskade reklamen kan ta slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar