söndag 6 juni 2010

Segt...

Nu va de ett tag sen jag skrev, de har inte hänt speciellt mkt har blivit sjuk som en dåre :(
Jag har blivit riktigt jävla förkyld med hosta och ont i halsen. Och nu i morse tog nässprayet slut så sitter här helt täppt och Martin sover och de är ju ingen affär öppen ännu heller.. BAHHHHH.. Man brukar ju säga att när man nyser så är man påväg att bli frisk igen men jag tror att den delen oxå ingår i min förkylning har nyst som en galning i 2dagar och än så är jag ju sjuk.

Inte nog med att jag är helt täppt har inte börjat hända ett skit med magen ännu, knappt några sammandragningar tror jag hade 2 st igår men så länge dom inte gör ont så känns dom rätt meningslösa faktiskt. Bara 5 dagar kvar till BF nu och inget märkbart har hänt de bara skriker gå över tiden tycker jag..

Någon som har några tips på vad man kan göra får att få igång de??
Tror snart jag provat allt, gick en ordentlig runda igår (lång för att vara mig) och allt jag fick va skoskav, går ju i trappor hemma en del och de händer inget och nu börjar jag få slut på ideér, tänkte putsa fönsterna sen för de ska ju oxå va ett trick tydligen men vi får väl se.

Idag så är de ju Nationaldagen vilket ALLA måste veta, ni som inte vet de SKÄMS PÅ ER!!
men idag är de faktiskt oxå så att jag och min älskade Martin varit förlovade i 2år.. Kan inte fatta att de redan gått 2 år sen vi impuls förlovade oss på Sweden Rock och nu sitter man här precis där man hoppats med en liten lejonunge påväg, i ett hus (radhus lägenhet nära räcker) och med den jag älskar mest i hela världen.

Men nu ska jag nog gå och äta frukost och sen gå upp och mysa lite med min underbara knäppis

♥♥♥Älskar Dig Martin Karlsson♥♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar