lördag 19 juni 2010

Kärlek...

Idag är min älskade lille pöjk 10 dagar gammal. Jag kan inte förstå att de gått så många dagar redan, känns som jag hade min jätte mage igår och nu är den nästan helt borta.

Har gått ner en del redan vägde 64,5 på förlossningen och nu väger jag 55,6kg, jag har tom satt i min navel piercing igen, va inga problem alls att få i den vilket jag är väldigt glad över, trodde de skulle vara ett hopplöst fall.

Min lille prins ligger och sover nu så jag passar på att bara slappa lite, ska snart se om jag inte kan hitta på något skoj, har redan duschat och de finns ingen disk och dammsuga behövs inte heller för de gjorde jag igår. Jag känner mig väldigt rastlös nu om inte Erik är vaken, jag funderar på vad jag gjorde innan han fanns för nu är jag rastlös så fort han somnar men när han va i magen kändes de som jag alltid hade något pågång, de känns skumt..

Ne men nu så börjar lilleman vakna till lite tror de är dax för en ny blöja så får skriva mer en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar