måndag 31 maj 2010

Slow motion....

De känns som dom senaste dagarna har gått långsammare än vad dom någonsin gjort innan, men de är väl antagligen för att de närmar sig och för att man går och tänker på att de inte är så många dagar kvar.

Va hos mormor och morfar igår och firade mors dag med saft, kakor och två olika sorters tårta, tyvärr så blev de ju inget firande av mig som mor utan de dröjer ju ett helt år till innan jag kan bli "firad" på mors dag. Men de är inget jag tänker så mkt på, jag är rätt glad att de inte blev en maj bebis och risken/chansen att jag ska föda innan denna dagen är slut känns vääääldigt liten..

Nu är de inte mkt kvar att fixa och köpa, väntar ännu på skötbordet och andningslarmet från grannen och så ska vi ner i veckan och köpa lite blöjor och annat smått som behövs, oljor och salvor m.m.

Men nu är maten klar, Martin står i dörren och undrar om jag är klar snart så de är bara att avsluta skrivandet och gå och ta lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar