söndag 23 maj 2010

Helg äventyr...

Ja nu i helgen så är de ju Holje Marknad :D de bästa som händer i denna hålan på hela året, och igår så va vi ju såklart där en sväng och de kommer bli en sväng idag oxå då vi inte riktigt kunde gå i lugn och ro och titta, plus att alla inte hade packat upp när vi va där.

Igår blev grillen invigd, väntat på bra grillväder ett bra tag nu.
De fick bli en stor saftig flintastek, potatissallad, pommes och sallad... MUMS och såklart goa vänner :D

Idag så steg man upp och började diska, varit slarvig med de nu några dagar så de va ett litet berg men jag diskade upp allt rätt så snabbt, allt som fick plats i diskstället iaf, för sambon min ligger i sängen än, blev väl en lång dag för honom igår.

Och idag så ska här fixas och trixas, vi ska få en annan soffa 3+2 sits och så ska vi fixa med lite barn saker innan vi ska ner till marknaden en sväng till.

Men nu ska jag fortsätta med de jag gjorde innan (vad nu de va) så skriver jag en annan dag igen.. Puss och kram mina trogna få läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar