fredag 14 maj 2010

Seg Fredag...

Börjar med gårdagen då vi va på utflykt till Nyköping med svärmor, aldrig fel att komma hemifrån lite, Vi va uppe och hämtade lite saker från Martins morbror, en väldigt rolig och trevlig gammal farbror, och väldigt virrig :D.

Vi åkte förbi mkt fint och många sega lastbilar, vi pausade vid Värnamo och då körde en del lastbilar förbi oss som vi redan kört om, men dom körde så sakta så vi körde om dom igen :D

De finaste jag såg på vägen måste varit Brahehus, de är en ruin som ligger precis vid Vättern, riktigt fin, speciellt på kvällen när solen sken lite i bakgrunden..

Annat fint på vägen va flygplanen som står utanför Linköping, tyckte dom va riktigt häftiga.

Och idag är man helt slut, kom hem rätt sent igår och då va de bara sängen direkt efter vi hade hämtat Bilbo hos mina föräldrar. Sov länge idag oxå men kanske inte så konstigt efter en lång dag i bil, få se om jag orkar göra något alls idag, än så länge har jag bara suttit här vid datorn och slappat.
De blir nog bara en massa slappande och en del mys idag, vi får ju passa på att slappa så länge vi kan för sen blir de ingen lugn och ro på ett tag.

Nu ska jag återgå till segandet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar