torsdag 6 maj 2010

Välkommen Till Världen...

Igår kväll kom de en liten prinsessa till världen, dock inte jag som blev mamma!!

Nu får de snart räcka, har 36 dagar kvar förhoppningsvis mindre, jag har världens halsbränna flera gånger om dagen och har en ständig kamp med knän och fötter som trycker s jag tror de ska gå hål på magen ibland.
Jag har nu tvättat upp alla barnkläder som är i storlek 56, förhoppningsvis blir de inte en bebis som är större än de.

Idag så har jag dammsugit upp en hel myrstack känns de som, vi visste att de skulle komma en dag när myrorna hittat in på riktigt och de va idag, men nu så är allt igenstoppat så de kan inte komma in några mer, vi har iaf inte sett några på länge nu.


Än så är dagen inte slut så vi får se vad som händer mer.. och som sagt ni som ändå läser min blogg får gärna följa den, gå bara ner på sidan så finns de en följa knapp... Följ min blogg så följer jag din..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar