onsdag 5 maj 2010

Mitt i Veckan!!

Lill-Lördag idag då, för min del betyder de lördagsgodis :D

De har inte hänt mkt sen jag skrev här sist, varit och lämnat vagnen hos mina föräldrar och har börjat tvätta lite barnkläder de börjar ju verkligen närma sig nu så då vill jag ju ha något tvättat som man kan slänga ner i BB väskan. Än så länge är den inte packad och kommer nog dröja till i mitten av månaden innan jag packar den.

Idag så har kärran varit på besiktning, och den gick ju såklart igenom, trodde inte annat, va lite bra att veta till nästa år men inget akut.

Som vanligt på onsdagar så ska vi in till mina föräldrar för att Martin ska repa, och då ska vi passa på att hämta vår nya super köksmaskin och apelsinpress. De har regnat varje gång vi tänkt ta den och den ligger i en pappers påse och de känns inte allt för smart att bära på när de regnar ute.

Få se vad som händer mer idag än är de ju tidigt... Kanske kommer ett inlägg till men de känns tveksamt..

P.s. Ni som läser min blogg får gärna bli följare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar