tisdag 25 maj 2010

Äckliga dusch..

Varför måste man duscha på sommaren eller när de är varmt, kändes som jag svettades mer i duschen än utanför, tror jag precis varit med om den äckligaste duschningen någonsin *BLÄ*

Men nu ska jag inte klaga skönt med värme äntligen, jag minns ju när de va -22 grader ute, de va ju inte så länge sen... tyvärr så har jag ingen bild på de men jag har denna ist.. med -20,9.. temperaturen inne va ju inte heller så mkt att hurra för, tror vi hade +19 som max under hela vintern.
Men men... Som jag skrev sist så skulle jag fixa och trixa med lite saker i helgen och de blev lite gjort iaf, vi skulle fixat med lite mer barnsaker men de blev inte av för efter vi va färdiga med de jobbigaste så hade vi glömt att vi skulle fixa med barnsakerna och då hade vi lite bråttom ner till Holje Marknad för jag hade ju tänkt köpa en födelsedagspresent till min mor, och såklart hittade vi en perfekt present efter mkt letande som hon kommer bli riktigt glad för. (Hoppas jag)

Här är bilderna från vårt fix och trix i helgen.. Vardagsrummet före och efter.. vi har just nu 3 soffor 3+2 sits och en bäddsoffa, bäddsoffan ska vid ett senare tillfälle upp i blivande barnrummet, men de blir ett senare projekt efter vi slängt ut min gamla 90 säng som står där just nu. Klicka på bilden för större bild


Blir en sväng in till k-hamn sen men bara till city gross, få se om vi hittar något vi behöver...

17 Dagar kvar tills den lill* ska komma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar