söndag 2 maj 2010

Söndag nu igen :(

Ja då va de dax för söndag igen, fast till skillnad från andra söndagar så har jag gjort en del idag..

Jag började med att ta mig en ordentlig dusch, vilket verkligen behövdes..
Sen dammsög jag dator fläkten och de gjorde jag inte en dag för tidigt, de va inte så konstigt att den hängde sig och så, få se om de va de som behövdes än så länge har den inte hängt sig sedan jag dammsög. Efter datorn så tog jag resten av nedervåningen oxå när jag ändå va igång, men som vanligt så blev de ju skitigt direkt efter iaf, vet inte varifrån allt kommer.

Och sen har jag idag även varit på Tupperware Party hos min kära syster, va skönt att komma ut lite och träffa lite folk, lite släktingar och lite nya ansikten är ju aldrig fel.
Fick med mig en vagn hem oxå, vi har ju redan en men denna hade vi tänkt ha uppe hos mina föräldrar så vi slipper packa in i bilen hela tiden..

Avslutningen på kvällen blev en mumsig pizza, och lite tv, få se vad som händer mer innan de e dax att sova, har absolut sista dagen på skolan imorrn, va egentligen tänkt att förra måndagen skulle vara sista men den andra gruppen som är där ville ha några att redovisa sina projekt för så vi går imorrn oxå tyvärr..

Slut för idag.. sov gött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar