måndag 22 november 2010

Lite hit och lite dit....

Ja då e de snart 1:a advent och de e redan flera som haft pynt uppe en vecka, och idag började grannen på allvar, han är helt galen i jul, men jag kände att jag vill iaf inte vara sist på gatan med att pynta så jag har faktiskt satt upp en julstjärna och en ljusstake, men de får räcka ett tag..

Veckan som gått har inte varit så speciell tyvärr.
Lilleman va på viktkontroll den 18:e och hade faktiskt lyckats gå upp. från 5330g till 5610g och de på bara 8 dagar, inte illa de tycker jag, nu ska bara jag oxå börja gå upp. Har ätit frukost varje dag sedan i fredags och började igår att äta vitaminer, så att jag får lite hjälp med att ta upp näringen.

Just nu ligger lilleman och flyger, han ser så rolig ut, han ligger på mage med benen och armarna i luften, e ju meningen att knäna ska vara i golvet så han kan krypa :P men men de kommer när de kommer, vilket fall som helst så går de snabbare än vad man tror..

Ja vad händer i veckan, hmm, i morgon blir de OFM, Martin och brossan har ändrat så dom ska repa på tisdagar ist, så brossan och basisten kan träna på onsdagar. Men annars blir de nog en lugn vecka, inget annat planerat vad jag vet.

Ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan de blir kallt, har socker i så då behöver de inte vara skönhetskaffe oxå XD, man blir aldrig för söt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar