torsdag 25 november 2010

Hatar vinter och lite gnäll!!!

Usch hatar verkligen vinter, regn och sol är ju hur underbart som helst så länge de regnar på våren hösten och solen skiner på sommaren, fast solen får skina hela året :) Längtar till sommaren, sola och bada, de blev ju inget utomhus bad för mig iår, lilleman satte stopp för de :P så nästa sommar ska jag bada tills jag drömmer om vatten..

Ja sen jag skrev sist har de inte hänt ett skit, jag e förkyld och lilleman e förkyld och Martin är oxå förkyld.
Jag håller nog på att bli sjuk eller deprimerad för är konstant trött idag höll jag på å somna på soffan säkert 5-7gånger trots att jag OCH lilleman sov till 11.55 innan vi ville ha frukost. Inte ofta han sover så länge tror de hänt en gång innan bara. Men men han e ju lite sjuk och seg precis som jag.

Ne men vad har hänt.. hmm.. ne de har nog inte hänt något, tv, data och sängen, de e allt som händer här hemma, förutom nu när jag fått skotta snö och skit. Vet inte vad man ska hitta på, datan brukar locka mer än annat här hemma, jag kan låta bli min i flera timmar men de finns ju en annan här i huset som sitter fast framför datorn säkert 4-5 timmar om dagen och är de inte datan så är de någon serie. Brukar ju bli Vem vet mest och Halv åtta hos mig sen e de datan igen som gäller. Hopplöst tycker jag men jag kan ju inte göra mkt annat än säga att jag tycker de e irriterande, någon gång ska de väl sjunka in hoppas jag. Speciellt när de gäller lilleman, 95% av alla gånger han gnäller är de ju jag som får ta hand om de, irriterande, trodde vi va två föräldrar inte bara en.

Ne nu har jag fan PMS igen men de får jag ha, trött på skitvädret, trött på att sitta fast i denna skithålan, trött på veckodagarna.... Vill ha helg alltid så de händer något för då tittar vi iaf på film..

4 kommentarer:

  1. hej var hittade du den advensljustaken? jag har letat i en vecka nu efter den sån att sätta i bloggen men hittar ingen :(

    SvaraRadera
  2. jag bara googlade på första advent..finns massa olika..

    SvaraRadera
  3. aha det är en vanlig bild trodde det fans nåt just för bloggen. tack iaf :) har fixat en nu.

    SvaraRadera
  4. hehe ne tyvärr inte.. letade oxå efter något men fick googla till slut.

    SvaraRadera