torsdag 11 november 2010

Ur balans!!

Har känt mig lite ur balans senaste 2 dagarna, vet inte va de kan vara, känner mig skum i hela kroppen, mått lite illa, varit väldigt virrig och klumpig. Skyller allt på sexbrist XD haha nja vet inte va de kan vara men de känns som något inte stämmer.

Va på BVC igår inget bra tyvärr, lilleman blev vaccinerad igen och så mättes han och vägdes, han hade iaf växt 1cm men han hade tyvärr gått ner 330g :( han väger där med mindre nu än när vi va på 3 månaders kontroll :/ men nu idag har han fått en massa extra mat, han fick lite gröt till lunch, va ingen höjdare i början men sen hällde jag över de i flaskan och då va de mkt godare av någon anledning, han e lite speciell min lille pojk.

Ne snart helg igen, e ju fars dag och så oxå, blir en runda till min mormor och morfar sen blir de mys resten av helgen, får kanske fira vår 3årsdag nu i helgen lite fel men jag vet ju hur seg Martin kan vara efter jobbet, men men vi få se vad som händer kanske inte blir något alls vem vet, de e ju Martin vi pratar om och ni som känner han vet ju att han inte är direkt den romantiska typen tyvärr, ibland hade de ju varit mysigt med lite tända ljus och massa kärlek.

Ne nu ska jag se vad lilleman vill, hörs!!

2 kommentarer:

  1. va du gnäller på din kille jämt, om han nu e så dålig, varför gör du inte slut då!?

    SvaraRadera
  2. va väl inget som va gnäll i de inlägget??

    SvaraRadera