tisdag 2 november 2010

Lite av varje..

Ja nu va de ju ett tag sen jag skrev, nästan en vecka, men de har inte hänt så mkt. Segat hela veckan typ.

I slutet på förra veckan så tog jag mig ett allvarligt snack med Martin oxå vissa saker han gjort och så har gått lite för långt så va tvungen att lätta mitt hjärta och hoppas de hjälpte, så de inte fortsätter.

I söndags va svärmor på besök kollade lite bilder och så, ska skicka in och göra kalendrar med Erik svårt att välja bilder och dom bilderna man hade velat ha dom va för suddiga tyvärr. Men sen på kvällen blev lilleman jätte dålig kräkte och verkade må jätte dåligt, vet inte om de va bananen eller den äckliga maten han fick dagen innan som såg ut som kattspya eller något, förstår om de va den maten för de smakade lika illa som de såg ut.

Som ni ser har jag bytt "banner" och så har jag lagt till en kategori med mest lästa inlägg.. dom finns i högra spalten.. rösta gärna på min fråga längst upp till vänster..

Någon som har tips på hur man ska göra för att gå upp i vikt? Vet inte vad jag ska göra längre, vet att ett problem kan vara att jag sällan äter frukost men de går bara inte, om de blir något så blir de inte förren efter 12-13 tiden och då har jag ju varit vaken ett bra tag. Men de har egentligen inte spelat s stor roll innan om jag ätit frukost eller inte för när jag gjorde de innan så gick jag ju ändå inte upp trots att jag verkligen bara åt skräp och myyyycke kolhydrater.

Nu håller jag på och bakar bröd, varit lite lat senaste veckan så vi har köpt bröd ist, men nu så finns de snart rykande varma mackor att ätas. MUMS.
Ne nu så ska jag snart ta ut bröden.. Vi hörs när jag skriver!!

1 kommentar:

  1. Träna och ät bra mat som verkligen innehåller bra proteiner å ja kolhydrater frukter ja allt i rätt mängd. Träna så får du muskler och de väger mkt mer än fett.

    SvaraRadera