fredag 3 december 2010

Fredagsmys.....och JAY SMITH

Äntligen fredag med massa mys.. idag har de varit full rulle, storasyster med sjukling va på besök och hade kaka med sig =) man brukar ju bjuda på kakor när man får besök inte bli bjuden.. men men jag klagar inte.. och när älsklingen kom hem så fick vi även besök från hans sida, med lite möbler, ett fint vitrinskåp helt obehandlat, så kan ju måla eller lacka de hur som helt men att få ihop de blir morgondagens äventyr, Martin och bygga möbler är ju läskigt, inget han tycker om att göra, medans jag hade kunnat leva på att sätta ihop möbler.. IKEA here i come..
Affären blev de ju oxå, ser pengarna flyga iväg, usch... men äta bör man annars dör man... tror jag iaf :D

Här näst blir de film och massa mys under täcket så man inte fryser ihjäl, 12 minus e de ute just nu och bara 20 plus inne, kallt.

Dagens Idol va ju underbar, Jay kan inte bli bättre än bäst, han har varit superbra hela vägen, från de att han va på audition till idag med Metallica - Enter Sandman älskar den låten och Elvis - In The Ghetto oxå en låt jag bara älskar.. Och så e han ju i final nu.. håller tummarna för att Minnah går vidare, Olle e ju så kass så de e inte sant, tycker han låter gnällig och nasal när han sjunger, jobbigt att lyssna på honom.


Igår va de 2 år sen min älskade IZOR kom till himmelen.. Saknar dig min älskade lilla gubbe..  <3

2 kommentarer:

  1. Men vrf ska han bygga ihop det då om han inte gillar att göra sånt? E väl bättre du gör det då eftersom du gillar att göra det. /m

    SvaraRadera
  2. Haha jo men han e ju så envis så han ska ju göra de såklart:P bara för att.. men de gick bra när vi fattade hur de skulle vara..

    SvaraRadera