måndag 20 december 2010

Mums och skratt!!

Idag e de den stora dagen då våra pengar kommer flyga iväg, listan vi skrev igår va inte liten direkt, kommer va den dyraste mat shoppingen någonsin på en och samma dag, sist lyckades vi handla för över 700 vilket vi nästan aldrig gör, men nu e de verkligen en massa julmat och sånt oxå, fick bli en 2 delad lista en del med julmat och en del med annat, hade jag fått bestämma hade de varit julmat resten av året, behöver ju gå upp en del.

Igår såg jag något program med en som skulle äta precis vad hon ville i 6 veckor, hon la på sig ca 30cm om midjan :S och ändå gick hon bara upp 10kg, men ändå på 6 veckor de e helt otroligt, önska jag kunde gå upp lika lätt, hon va den typen som vanligtvis tittar på en chipspåse och gick upp =) Inte ens Martin går upp längre, måste vara all träning han får på jobbet. De e ju inga lätta saker han håller på med, och han e ju envis så han ska ju göra allt själv.

Ja nu när jag lyssnat klart på HP så vet jag egentligen inte vad jag ska hitta på, men håller på att få ner Eldest och Brisingr så få se om de blir nästa lyssning. Hade ju kunnat läsa böckerna men som vanligt e jag alldeles för lat för de.

 

Som lovat i förra inlägget så kommer här en video på Martin och Erik, titta noga på Martins mun =D

Ne nu så får jag väl återgå till att göra inget, eller kanske städa, hmm, ja vi få se vad som händer. Ha de bra tills nästa gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar