söndag 26 december 2010

Julen

Julafton va najs som attan, Erik fick så många julklappar så jag orkade inte ens räkna dom, kan lägga upp en bild ist blir lättare :) Vi firade julafton här hemma med Martins mamma och bror, blev en lång kväll med massa mat, kaffe och spel :) jag förlorade alla gånger utom den sista då kom jag näst sist :) gör inte mig något dom andra e såna dåliga förlorare..

Igår va vi hemma hos mina föräldrar och åt en massa mat och bara tog e lugnt, Erik fick en jättestor nalle, större än han och en pyjamas med mössa, kan behövas om de fortsätter vara kallt ute, igår va han tom lite hes när han vaknade, stackaren.


Idag har vi varit inne i k-stad och köpt lite julklappar till oss själva och en 30liters välling, för de finns ju inte inne i Olofström av någon anledning.. och välling behöver man ju alltid, lilleman måste ju växa och bli stor. Tiden går verkligen fort, snart 7 månader, snart kommer tänderna och krypningen, längtar men inte för mkt, med tänder brukar de ju bli feber och matvägran, men krypa får han gärna göra :)

Ne nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sega lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar