tisdag 21 december 2010

Ännu en dag!!

Ja då har de gått en dag till då..
Blev ordentligt handlat igår, men nu har vi förhoppningsvis mat till nyår eller nästan iaf va lite smått som inte handlades men de tar vi i morgon när vi ändå ska in till BVC, hoppas lilleman gått upp mer, han e ju en mager liten pojk, måste verkligen ha mina gener.
Jag har ju inte heller gått upp mkt, men hur mkt jag gått upp får ni läsa i morgon när jag fyller i listan.

Just nu sitter jag och lyssnar på Jay´s skiva <3 kollat Spotify och TPB varje dag och idag äntligen så låg den uppe på Spotify, Kärlek för öronen, den rösten är så otroligt bra att de e inte sant, hade kunnat dö lycklig efter att jag lyssnat klart =)
Lilleman har trots min musik lyckats somna, men nu får jag pausa musiken för nu ska jag kolla på tv, varje vardag så sitter jag fastklistrad vid denna tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar