fredag 31 december 2010

Gott Nytt År & nr 100

Får önska alla mina läsare ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att året som gått har varit bra.
Detta är dessutom mitt 100:de inlägg så grattis till bloggen som fyller 100 inlägg idag XD

Här kommer 2010 i bilder

Januari
Februari
Januari
Berättade för alla föräldrar att
dom ska få barnbarn, svärmor fyller 55år.
  
Februari
Vintern håller i sig med minusgrader.




Mars
April

Mars
Köper ny bil.

April
Pepsi kommer till himmelen
R.I.P.
Maj

Juni


 Maj
Min mamma fyller 50år.

Juni
Vår älskade Arthur Erik Oscar Föds
9 Juni kl 14.18
3410g och 50cm.




Juli

Augusti

Juli
Erik växer och jag fyller 23år.


Augusti
Erik lär sig en massa nya saker varje dag.




September
Oktober
September
En massa bus och mys.
Erik smakar potatismos.


Oktober
Martin fyller 26år
Erik äter barnmat varje dag.


November
November
Vi firar 3 tillsammans <3
December
Jag slutar amma.


December
Erik's första jul
och Erik ställer sig upp på knäna och gungar.



Ursäkta att bilderna inte finns längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar