tisdag 4 januari 2011

Bahh!!

Nytt år och de e härligt, kommer hända så otroligt mkt i år så de e inte sant.
Men men de kommer ju såklart skrivas om här..

Idag kom spelen vi väntat på
Call of Duty: world at war
Star Wars: Force unleashed
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Alice in Wonderland

Dock har jag redan problem med ena spelet, klarar inte av första delen ens, man ska lixom snurra snabbt på spaken men hur snabbt jag än gör de så vill de inte som jag vill, fick de att fungera en gång men sen ville de inte mer trots att jag gör likadant hela tiden...


Få se vad som händer mer idag, ta de lugnt och mysa hoppas jag, va uppe och hämtade folk på flygplatsen igår så va ju borta hela kvällen nästa, men de blir ju inte så många långa rundor för oss så jag tyckte de va skönt att komma bort lite även om de bara va fram och tillbaka.

Ne nu ska jag ge spelet en sista chans och får jag de inte till att göra som jag vill så vet jag inte vad jag gör, får vänta tills Martin kommer hem så han kan se om de e jag som inte kan eller om kanske spaken inte fungerar riktigt..

Ha de gott!!

1 kommentar:

  1. Resident Evil: The Umbrella Chronicles är duktigt skojigt om man har pistol ;) har varvat det nu ett par gånger :)

    //Tina

    SvaraRadera