måndag 24 januari 2011

Inte mkt...

Nu va de ju nästan en vecka sen jag skrev men de har inte hänt så mkt så därför har jag inte bloggat.
Varit en seg och dryg vecka. Kan se om jag kan komma på något.
Onsdag: hmm inget som hände
Torsdag: Handlade och slappade
Fredag: Lite mys
Lördag: Svärmor fyllde år så vi va på "kalas"
Söndag: Handlade och segade (söndag som sagt)

Nu i veckan få vi se vad som händer idag ska jag snart börja städa inför i morgon, för i morgon så kommer hyresgästföreningen och ska besiktiga vår lägenhet inför mötet som vi ska ha sen om några veckor eller nått vi har inte fått något datum än, men nu hoppas vi att de ska hända saker, de e så mkt som är fel på lägenheterna här så nu har alla verkligen tröttnat på skiten.

Och i morgon håller jag tummarna för att de kommer ett paket eller två, Martin vann en LAN adapter (tradera) till wii för ett tag sen så den borde komma senast denna veckan, och så beställde han en laddstation och lite annat smått från GINZA som bör komma typ i morgon, dom är ju snabba med leveranser.

Ne nu måste jag verkligen börja städa annars blir de aldrig gjort, laddar upp lite videos eller bilder på lilleman antingen idag eller i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar