torsdag 27 januari 2011

Lite av varje..mums och grrr

Nu har man äntligen lyckats bli ordentligt röd i skallen :P hittade inte den färgen jag ville ha sist så de blev bara någon "toning" som bara varade i 8 veckor men nu e man ordentligt blodröd..


Hade fullt upp igår va vaken tidigt så jag tvättade, bakade och färgade håret. Skönt att ha egen maskin så man slipper springa ut i kylan mer än nödvändigt, men de e iaf skönt att solen har varit framme nu ett par dagar. Bakade tigermuffins till min älskade igår oxå men tyvärr blev dom konstiga, halva kakan sitter kvar i pappret av någon anledning, helt knäppt.

Va inne på Lindex igår oxå och shoppade nytt under.. har förlorat 2 storlekar tuttar, galet men sant, men nu blir de iaf lite lättare att hitta rätt storlek, Lindex i ofm är ju inte kända för att ha så stora storlekar i fina modeller. Nu har man ju "normal stora" igen, tror inte jag haft denna storleken sen 7-8:an eller nått, men när jag väl börjar gå upp så ska de nog bli lite mer av dom igen *HOPPAS*

Lilleman har iaf börjat gå upp en del, jag tycker han blir tyngre för varje dag men de kan ju oxå vara jag som blir svagare, man vet aldrig. Och nu när vi ändå är inne på lilleman så kan jag ju berätta vad jag drömde i natt, va lagom rädd, drömde att Erik hade fått nästan alla tänder på en natt medan vi sov han hade alla tänder förutom dom som sitter bredvid dom i mitten, kändes lite läskigt att dom skulle växt ut helt så många på bara några timmar..

Ne nu ska jag ta och sätta på lite kaffe så de är klart när Martin trillar in genom dörren om ca 25min :)

 
Tittut med lilleman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar