tisdag 18 januari 2011

WooHoo..

Idag kom min fina vinst från tävlingen jag vann på familjeliv :) en årsförbrukning av saker från Natusan.. STORT paket som innehåller följande:
  • First Touch Protection Cream (á 75ml) 2st
  • First Touch Baby Oil (á 200ml) 2st
  • First Touch Shampoo (á 250ml) 1st
  • First Touch Bath (á 250ml) 2st
  • Exra Sensitive Wipes (á 64st/pak) 60st
  • Bedtime Baby Oil (á 200ml) 1st
  • Bedtime Shampoo (á 200ml) 1st
  • Bedtime Bath (á 250ml) 2st
  • Mild Care Shampoo (á 200ml) 1st
  • Mild Care Top-to-toe (á 400ml) 2st
  • Nursing Pads (á 50st/pak) 6st
Kommer räcka länge.. har säkert redan 10 paket med våtservetter som vi fått av Martins faster och några av hans mamma...

Allt kan jag ju använda förutom Nursing Padsen dom få jag spara till nästa lilla plutt :) eller sälja men kan ju lika gärna spara, så slipper jag köpa sen när de är dax för nästa.

Just nu så ligger lilleman och sover somnade precis med flaskan, inte lätt att vara liten, hungrig och trött. Själv tittar jag på F-word, har egentligen sett alla avsnitt men får titta på de en stund till sen går sista avsnittet av Förhäxad, såg ju inte de när de gick på tv för ett par år sen men tror nästan att dom senaste säsongerna inte gått på tv innan, för jag borde ju egentligen ha sett de då.

Ne vad händer mer idag, efter förhäxad blir de en sväng i duschen, sen blir de väl Olofström idag skulle jag tro, Martin ska ju repa. Men den kan ju lika gärna bli i morgon beror ju på.

Nu ska jag ta och äta lite packa upp lite fler saker. Vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar