fredag 7 januari 2011

Ja så de kan gå..

Spelet flyter på, tack vare min älskade Martin som löste problemet åt mig, va en så enkel sak så de va pinsamt, men nu sitter jag fast igen, inte snabb nog, men få ge de ett försök till eller två innan jag ber Martin om hjälp, han e ju lite mer van att spela så han fixar de nog..

Fick hem mitt armband från tradera idag oxå va ju på tiden, och snacka om att jag blev lurad på frakten, betalade 12kr i frakt tror jag och så låg armbandet i ett helt vanligt kuvert med ett frimärke på. Plus att de kom ca 1,5 vecka efter att jag vann och de stod att de skulle ta 3dagar typ..

Skönt att de varit lite varmare nu idag, tycker våren kan komma nu så snön försvinner, de plogas ju inte speciellt bra här ute, så de e ju säkert 5-10 cm slask/kramsnö på vägarna, hopplöst när man ska gå med Bilbo.

Har varit lite själv nu några timmar idag, Martin körde folk till flygplatsen i VXO.. jag som trodde jag och Erik skulle ha en massa mys men så blev de inte ca 10-20 min efter Martin stack så somnade han, och vaknade när Martin va på väg hem igen så de blev bara ca 1,5tim med mys.


Ne nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe sen ska jag mysa med Martin när han slutat prata med sin mor i telen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar