söndag 9 januari 2011

7 månader!!

Idag är lillprinsen 7 månader, kan inte förstå att tiden gått så snabbt, och snabbare kommer de ju att gå de e ju nu de verkligen börjar hända saker, krypa, tänder, prata och gå... ska bli mysigt, hoppas bara jag ser när han kryper första gången, men de tror jag nog att jag kommer göra för jag är ju hemma med honom hela dagarna skulle väl vara typiskt om de händer när Martin  har honom själv eller så om jag duschar eller annat.

Annars har de inte hänt mkt sen sist, spelat och spelat lite till och igår va vi på "kalas" den lilla tösen har ju blivit 2år nu i veckan, minns när hon bara va en liten skit och man knappt vågade hålla henne.

För övrigt idag har jag fixat saker åt grannen :) man måste ju vara lite snäll ibland. Men annars har de bara varit lugnt sen sist.

BVC på onsdag, tror inte han gått upp så mkt dock, men vi få se, annars får jag trycka i han ännu mer mat =)
Vi hörs när jag orkar skriva nästa gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar