tisdag 11 januari 2011

De va på tiden..

..att jag äntligen fixade nya tunnlar, trekantiga dessutom, och 2mm större så nu har man 16mm :) men öronen har varit rätt töjda ändå av tyngden tror jag för jag har kunnat ta ut dom utan att ens skruva upp dom och då e de ändå ca 3mm kant :P kanske skulle ha 17mm:ers ist.. Men nu blev de silikon ist för mina titanisar, blir lite bekvämare att sova och luta mot saker då..


Har snart spelat ut spelet oxå, typiskt hade hoppats att de skulle ta lite längre tid, har inte alls mkt kvar men förhoppningsvis så är de en del att göra iaf.

Idag är de ju annars bara grått, trött på denna tråkiga årstid, och idag e de ju extra kallt även om de inte är så kallt, för den jävla blåsten... vill verkligen ha sommar och vår så man slipper glida runt på vägarna, Bilbo har de inte heller lätt han är som Bambi han har halkat till så han hamnat på ändan ett par gånger nu..


Ne nu ska jag se om jag kan pigga upp mig själv lite... Ha de så bra ute i kylan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar