tisdag 28 december 2010

Mmm kaffe...

Sitter och dricker kaffe och tar de lite lugnt, har varit igång en del idag, tvättat alla Eriks nya kläder och fixat lite i hans blivande rum, och fixat i ena skåpet (gick inte att stänga dörren) och så har jag fixat med lite andra saker oxå.

Idag kom min julklapp till mig själv, dock va den stor men jag ska ju ändå gå upp i vikt så då kommer den förhoppningsvis att passa perfekt, men de kan ju ta ett tag tyvärr, har inte gått upp något nu under julen vilket e precis som vanligt, tror aldrig jag gått upp något vid jul trots att man trycker i sig både de ena och de andra.

Idag har lilleman verkligen varit igång, tror han kryper inom några veckor, han har varit uppe på alla fyra jätte många gånger redan idag och han brukar bara vara på alla fyra ca 2-3 gånger om dagen annars.


Idag blir de troligen ofm, tisdag och repa för Martin. Har inte tid att skriva mer för de e jag som ska laga maten idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar