torsdag 30 december 2010

Wii

Idag så kom ett av spelen, najs men Martin har inte testat de än han har fullt upp med Star Wars: Knights Of The Old Republic, så få se när han testar de nya, nästa vecka kommer de en massa spel förhoppningsvis och lite annat skoj, älskar att ha pengar, de märks att man inte kunnat unna sig något på länge för mitt konto går på högvarv just nu.

Idag kom oxå mina piercing smycken, najs som attan, funderar på att trycka igenom mitt ena hål i läppen igen, syns ju fortfarande på utsidan så de ska nog gå rätt lätt om de bara läkt igen på insidan, lite värre om de läkt halvvägs men de e sånt man får ta har ju låtit de hålet läka igen förr så vet ju vad jag har att vänta, gör ju inte så ont men man blir ju lite svullen några timmar eller så.

Snart så får man väl ta tummen ur röven oxå och ta i tungan, skulle ju gjort de med syrran för ett par år sen men bangade ur, mes som jag är, har hål överallt och ändå så feg, är inte många ställen jag inte har hål eller har haft, men av alla hål jag tagit så slår inget de jag har i näsan, minns knaket som om de va igår, riktigt hårt brosk vill jag säga, hon fick bokstavligen skruva och trycka igenom nålen, och jag som hade tänk att göra en septum egentligen, tur jag inte gjorde de, för den ska tydligen vara ännu värre att göra. Men nästa ska verkligen bli tungan vill inte fega ur mer, men när de blir de vet jag inte, får se vad plånboken säger framöver.

Ne vad kan jag mer skriva.......
Jo, lilleman är verkligen på g med krypandet nu, i 2 dagar har han varit uppe på knäna nästan konstant och gungat, han va på väg att ta ett "steg" men ramlade ist.


Ne nu så ska jag hitta på något annat en stund.. Hörs och syns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar