torsdag 14 juli 2011

2 veckor..

Nu är de inte lång tid kvar. Synd att packandet går i slowmotion bara :( så otroligt tråkigt så de e inte sant. Hade tänkt att jag skulle packat lite idag men när jag insåg va de va för väder så blev jag bara deprimerad, även om jag hade varit inne och packat så blir man ju inte direkt motiverad till något nät det är så grått ute.

Just nu så sitter lilleman och skriker/pratar högt för sig själv. Undrar när han ska börja prata på riktigt. Än så är de ju bara datta (pappa) he (hej) nene (välling) mammaaa(mamma) som han säger. Nu går han iaf för de mesta, kryper en del oxå men tror faktiskt att han går mer nu. Så söt när han går runt i vardagsrummet och pratar samtidigt :)

Ne nu ska jag göra ingenting eller kanske slänga in en maskin tvätt vem vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar