måndag 4 juli 2011

Snart dax för flytt :)

Ja nu är de inte många dagar kvar tills vi flyttar, ska bli så OOOOOOTROLIGT härligt att slippa Vilshult och alla objudna gäster som man får här inne vissa dagar. Pratar såklart inte om människor utan om alla satans kryp, alla skalbaggar, myror och spindlar. Vi hade som mest med myror i augusti förra året har jag för mig så då slipper vi förhoppningsvis de värsta. Idag hade dom invaderat framsidan lite, inte som förra året men ändå så många så man tycker de e äckligt, använde lite Myrr men de fungerar fan inte på våra myror så fick ta och spruta lite diskmedel på dom och de tog minsann död på en hel del.

Nu senaste veckan har vår lille prins haft fullt upp med att öva på sin balans, han går längs med soffbordet och när han kommer vid kanten släpper han, och nu så gör han så mot alla skåp och bord och ibland släpper han och går när han lutat mot mig eller Martin. Tror och hoppas att han går bra lagom tills vi flyttar! Översta filmen är när han släpper och går, han har gått längre sträckor men har inte lagt över de på datorn än. På den understa tittar han på sitt favorit program KENO. Han blir helt tokig varje gång vi sätter igång de så nu gör vi de alla dagar vi kommer ihåg de. Man kan ju inte annat än att älska den lille sötnosen.



Jag undrar om de blir någon mer sommar i år eller om de ska vara en vanlig svensk sommar nu i fortsättningen, vill ju bada i havet en gång i år iaf. Har sagt att om de e fint väder så måste vi fan sticka och bada nu i helgen för annars blir de aldrig gjort.

Ne nu så ska jag se om myrorna är döda ännu och fixa med tummlaren och så innan söt hinner hem om jag nu hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar