tisdag 5 juli 2011

De va ju inte oväntat!

Precis som jag trodde så blev framsidan idag invaderad med myror, tog till med lite ättika :P och sen blev de salt. Håller tummarna för att myrjävlarna ska DÖÖÖÖÖ!!

Just nu sitter jag hemma själv och har otroligt tråkigt. Lilleman ligger och sover och söt är inne hos grannen så typiskt att de skulle bli nu när jag inte kan gå någonstans men men vad ska man göra. Trots att han sa att han skulle lägga sig tidigare så skiter de sig nog eller ja han ska väl inte vara där inne till midnatt men de blir nog längre än vad han tänkt sig ändå.

I morgon kommer svärmor och ska passa lilleman lite så jag kan packa lite mer och har köpt mer lådor till oss, börjar kännas lite stressigt nu även om jag vet att vi inte kan packa så mkt förren innan vi ska flytta då vi inte vet vart vi ska ställa allt och ifall vi behöver något i någon låda innan vi hinner flytta. Får se till att tömma datarummet iaf för där inne är vi aldrig nu längre. Bara när vi ska hänga upp tvätt typ.

Ne nu ska jag se om jag kan hitta någon rolig sida eller nått så jag kan underhålla mig själv ett tag till har jag klarat 35-40min än så länge så ska jag väl klara lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar