lördag 8 april 2017

Inget fredagsmys

Fredagen bestod av en hel del tråkiga saker.

Erik och Wilhelm var på dagis och i skola som vanligt. Och flickorna hemma.
Jag hade tid hos tandläkaren igår egentligen hör en lagning men vi blev riktigt sena så blev bara en konsultation och en röntgenbild. Så nu är det beslutat att jag ska dra ut ena visdomstanden som jag lagat i alla fall 2ggr sedan 2012.

Efter tandläkaren blev det affären och sen beslutade vi att ta en tidig middag så vi åt redan lite innan 15. När vi sedan ätit klart möttes vi av den tråkiga nyheten på tv.

Det dom hänt i Stockholm kan ju inte ingått någon så behöver inte skriva mer om det men resten av dagen stod nyheterna på med uppdateringar och på hockeyn hade dom en tyst minut och det blev inte mycket till fredagsmys då Martin väntade på presskonferensen som tyvärr började rätt sent och jag är ju helt slut om dagarna så när den va slut var det alldeles för sent att dra igång en film en fredag när man haft fullt upp en hel vecka och med dålig sömn.

Jag tror verkligen inte det är bra att sova för djupt, har aldrig varit så trött som nu men ändå säger min vivofit att jag sover djupt iaf 3-4 timmar varje natt. Tror inte det är bra för mig jag har ju sedan sena tonåren vaknat många gånger om nätterna och bara sovit djupt precis efter jag somnat. Sen hjälper de ju såklart inte att Martin helt plötsligt börjar snarka.

Ne nu har min lilla prinsessa somnar så dags för mig oxå igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar