torsdag 30 mars 2017

Blir det ens bättre??

I natt sov Elli 6 timmar. Det kändes i brösten vill jag lova. Får hoppas det inte blir en vana, nojig att hon ska börja gå upp dåligt som Erik och Lovis som sov länge om nätterna. Vaknade nu av att hon idag på sin 4v dag fått sin första förkylning :(

Och apropå förkylning så vet jag inte om Erik blir bättre eller sämre, idag låter han hemsk när han hostar och verkar ännu täpptare än igår. Ännu en dag hemma i alla fall hoppas han är mer ok så han kan gå i morgon.

Vid 5 i morse kom Wilhelm in och hade haft mardröm och la sig mot min vilja i vår säng tills Martin steg upp vid kl6 så jag har redan varit vaken i över 2h eftersom jag dessutom precis innan han kom in hade matat Elli.

Behöver jag berätta att jag är sjukt trött idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar