tisdag 28 mars 2017

Fortsatt sjukstuga

Efter Erik gick och på sig igår så dröjde de ca 30min innan han vaknade och hade feberyra igen. Vad är det med våra barn och ha kvällsfeber eller annat som kommer och går bara vissa tider på dygnet.

Idag håller vi honom inne så att han ska kunna ta de lugnt och inte springa runt ute och leka som igår. Tyvärr inte så populärt när det är så otroligt underbart väder. Jag är inte heller så förtjust i att bara fast hemma utan hade hellre gått till lekplatsen med alla barnen idag oxå men Erik behöver bli frisk i första hand.

Själv så har jag haft spänningshuvudvärk sedan igår och den vägrar att ge med sig. Det är alla udda ställningar när jag ammar på natten som gör det antar jag. Förhoppningsvis kan Martin ge mig lite massage sen så att de släpper lite iaf, kan leva med onda axlar och nacke men strålande smärta längs nacken och upp i huvudet är jag gärna utan.

Snart kommer Martin hem men har ingen aning om vad jag ska göra för mat är inte det minsta sugen på att ställa mig vid spisen idag, och de som går snabbt och lätt är jag inte sugen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar