tisdag 28 mars 2017

Lite speciellt

Denna dagen blev lite speciell ändå. Fick lite massage av Martin när han kom hem och trots att det bara var lite så släppte det mesta av huvudvärken. Han måste tryckt på precis rätt ställen, nu hoppas jag bara att det inte kommer tillbaka i morgon igen efter nattens kommande matningar.

Eftersom jag inte alls var på humör för att laga mat och dessutom tajmade Elli matningen så att den var precis vid middagstid så beställde vi mat. Det blev pizza till alla utom mig, jag tog mig en stor fin hamburgare med pommes, synd bara pommesen var totalt överkryddade och smakade bara salt, märks tyvärr att det är nya ägare på Katrins i Olofström.

Nåja nu har man precis tittat på det näst sista avsnittet av Black sails och slötittar på Salt innan det är dags för sängen. Förhoppningsvis är Erik frisk nog för skolan i morgon och denna slitna mamman pigg nog att stiga upp, min kropp har inte ställt om sig till sommartid ännu kan jag ju meddela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar