fredag 5 mars 2010

Äntligen Fredag!

Äntligen är de fredag igen.. vet inte varför jag älskar fredagar, min helg börjar ju redan onsdag eftermiddag egentligen. Idag har man varit vaken länge oxå, vaknade vid 9 (väldigt ovanligt när de gäller mig) sen upptäckte jag att solen sken så jag drog upp persiennerna och låg kvar i sängen men på solsidan.
Jag har även städat och diskat och fixat med lite annat smått och gott, jag har varit en duktig flicka idag.

Va ju inne i k-stad igår och vi gjorde de vi trodde vi skulle.. Vi köpte en ny bil :) De va på tiden den andra skrothögen kan man ju inte köra runt i med en liten i sen..


Önskar de va denna vi köpte men de va ju tyvärr ingen Cadillac... Jag får helt enkelt fortsätta drömma om den.

Vi får se vad vi hittar på nu ikväll, kanske film på tv eller så tar vi en ur hyllan lånade ju en del filmer från Martins bror när vi va där sist och vi har inte lyckats se alla än!

Nu ska jag fortsätta diska och/eller kolla till maten lite! Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar