tisdag 16 mars 2010

Tvättat...

...och diskat! De är vad jag har gjort idag.

Jag har diskat två ggr för de va så många tallrikar och vårt diskställ är mesigt som satan så fick dela upp de i två delar, fösta diskningen va bara tallrikar och andra omgången ett par timmar senare va glas, bestick och grytor... Sen har jag tvättat 2 maskiner håller på å tummlar sista nu.

Annars har de varit en lugn dag, duschat och spelat lite på KING.COM, de e lätt att bli beroende, just nu spelar jag en del Love me love me not.. beroendeframkallande som satan.. Tror jag ska ta en runda eller två när jag skrivit klart..

Snart ska man ju upp till mor och far oxå, kanske ta lite mer saker eller kanske inte vet inte om jag orkar med något mer idag, har tyvärr rätt ont i vaderna, dax för kramp tror jag...

Dax att spela lite :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar