söndag 7 mars 2010

Slut på helgen!

Ja då va ju helgen så gott som slut knappt 30min kvar innan de är måndag...

Måndagar är nästan de värsta som finns.. när man gick i skolan så va de oftast tisdagar som va jobbigast, man sov ofta så dåligt natten mellan sön och mån så man va tvungen att ta igen de på mån natten och då va de ju såklart ett helvete att komma upp på tisdagen..

Men nu när jag bara är i "skolan" Måndagar och Onsdagar så är de inte så farligt för då vet jag att jag kan sova bort hela tisdagen om de nu skulle behövas, men så illa har de inte varit ännu..

Vi få se vad jag får för utskällning i morgon jag skulle ju ha gjort en muntlig redovisning den 22/2 men de blev inget av de då för jag va ju sjuk och i morgon är de meningen av resten av gänget att göra de, dom som inte hann sist, men jag ska då inte göra något har fått min del av muntliga redovisningar så de räcker och blir över.

Annars så har man ju gått in i en ny vecka nu, vecka 27 (26+), de känns som de inte är så jätte länge kvar nu, läskigt och väldigt spännande..

Ne nu ska jag sluta skriva och gå upp till sängen ska ju trots allt ta bussen innan 8 i morgon bitti.... Natt Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar