måndag 15 mars 2010

Redovisning x 2

Måndags seg som vanligt.. Idag så hade jag min egna personliga redovisning och gruppredovisningen och va först ut med båda. Jag va först ut med de muntliga av 3st, de va 2 som inte kunde idag heller trots att de skulle vara redovisat 22/2. Och så va MIN grupp först ut av 4st varav 2 grupper saknade så mkt folk att de inte gick att redovisa.


Jag valde då lite snabbt igår kväll att min muntliga redovisning skulle handla om MAX hamburgerrestauranger.. och de blev en stor hit, jag hade knappt ett halvt A4 med text men pratade i ca 15min.. ca 10min prat sen 5 min frågor och övrigt. Inte lilla för lite forskning om MAX på ca 10min..


De andra va ju om Barnarbete de tog ca 30 min men inte så konstigt när den ena i gruppen verkligen brinner för historia så han dog iväg på sina vanliga små äventyr. Men vi fick bra respons på de oxå, de blev ju som sagt 11 sidor text och vi skulle egentligen bara ha 6 sidor, inte ens dom som har till 3 maj på sig fick så många sidor i uppgift..

Och idag så upptäckte dom i skolan äntligen att jag va gravid, jag har ju gått hela vintern med en stor fleece tröja så man har ju inte sett så mkt av magen men idag hade jag rätt så tajta kläder så då såg dom ju magen.

Skumt slut av skoldagen va de ju oxå en kille som gått där i 6 mån(dvs max tiden) hade sin sista dag där idag, och sa att de va skönt att slippa de för han hade tydligen haft mkt tankar och fantasier om att spränga skolan eller ta med sig en kniv? Jag blev ju nästan rädd när jag stod där helt ensam och pratade med honom, men nog om skolan...

.....för ikväll är de ju Hockey, blir spännande å se vad de blev senare ikväll/natt.

Snart så bär de av mot Växjö en snabbis inte tillbaka förens sent, runt 23.40 ungefär skulle jag tro. Synd på älsklingen min bara, ligger uppe i sängen just nu med migrän vill egentligen inte att han ska köra så långt men finns inte så mkt annat att göra tyvärr, önska man hade körkort nu..

Dax att pysa, upp o mysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar