måndag 29 mars 2010

Hemma...

Idag är man hemma och slöar, de va ingen som kunde passa Bilbo så va tvungen att stanna hemma från "skolan" idag.

Hade de inte varit för att han skäller när vi låser dörren så hade han ju fått vara hemma själv men nu skäller han en del tyvärr.. Vet inte riktigt hur jag ska göra innan gick de bra att lämna honom om man inte låste dörren men nu så fungerar inte ens de :(

Ivrig som jag är så har jag såklart redan bäddat spjälsängen, jag kunde inte hålla mig, och igår så passade vi på att möblera om oxå så de blev lite mer plats i sovrummet, vill ju inte att den lill* ska sova i eget rum så redan från början.

Nu är allt till sängen så gott som klart, ska väl se om vi kan hitta någon söt mobil oxå men annars så har vi allt som behövs till sängen.

Nu är de mest smått som ska köps, men de är en del av de som ska köpas som man får vänta med tills efteråt, onödigt att tex köpa bröstpump om de sen visar sig att jag inte alls kan amma, men men vi få se en badbalja ska vi nog satsa på här näst.

dax att återgå till slöandet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar