onsdag 24 mars 2010

Städmani idag igen..

inte riktigt städmani men någon form av mani har jag idag iaf.
Idag har jag nämligen rakat och badat Bilbo, diskat och tvättat.

De måste verkligen vara graviditeten som gör de för jag är inte den typen av person som gärna ställer sig och diskar eller tvättar, får hoppas att de håller i sig sen oxå för de känns mkt fräschare här hemma nu och jag dammsuger ju säkert var tredje-fjärde dag och innan kunde de dröja en hel månad och de fungerar inte när man har barn sen, speciellt inte när dom ska börja smaka på precis allt dom hittar på golvet.

Den lill* i magen har varit igång i stort sett hela dagen, snurrat rundor, sparkats och armbågats. Börjar verkligen bli trångt där inne nu de känns verkligen att den lill* får kämpa för att vända sig.

Idag har jag bara 79dagar kvar till beräknad förlossning och de känns helt otroligt vad snabbt tiden går. Känns som jag berättade för Martin igår. Och de känns som dom första sparkarna va igår men de va ju i julas :S

Snart ska man in till Olofström, Martin ska repa och vi ska väl handla och lite annat oxå, kanske köpa något till den lill* vem vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar