fredag 12 mars 2010

Städryck!


Vaknade sjukt tidigt igår för att vara mig, steg upp innan 9 och fick världens städryck.. de händer inte så ofta men när de händer så blir saker verkligen gjorda.

Flyttade om lite i köket, de ser inte så trångt ut nu, och diskade i stort sett allt, och idag så ska de fixas lite till.

Idag ska jag dammsuga, diska lite till och fixa råttburen.
Känns som jag nog ska ta lite här vid datorn oxå, de börjar se ut som fan, de gör de alltid av någon anledning, jag har ju en massa "bra att ha" saker liggandes runt hela skärmen, runt min lilla 19" vanliga skärm (hur de nu får plats något bredvid den)

Hoppas till 1000 att mina byxor kommer idag, återstår att se om en halvtimme eller så, när posten äntligen kommer, om dom kommer så ska jag nog slänga upp en bild på mig i dom annars så får de vänta..

Ne nu ska jag börja städa lite..






Uppdatering...
BYXORNA HAR KOMMIT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar