torsdag 18 mars 2010

Dunka dunka....

De blev inget inlägg till igår men de behövdes inte, gjorde inte så mkt mer igår förutom att jag dammsög lite.

Idag fick jag ett snabbt besök av en kompis som lämnade lite babykläder och en angelcare nappy disposal system, så enormt snällt, de är andra omgången kläder jag får av henne. Själv har hon mindre än 60 dagar kvar, hon vet inte heller vad de är för något som ligger där inne. Men de känns ändå rätt skönt att inte veta för då finns de inte så stor risk att man får en massa rosa eller blått som man kanske inte använder sen, jag e mer för vitt, rött, grönt och svart och de är ju ändå väldigt neutralt..


Snart kommer Martin hem, slutar lite tidigare för hon som han samåker med ska iväg och glömde säga de i morse..

Håller på å tvättar idag oxå, helt otroligt vad mkt tvätt vi samlat på oss, Martin byter ju kläder rätt ofta oxå, nästan som ett barn. Han har stora högar bredvid sängen plus en hel tvättkorg och en hel IKEA påse.. Usch blir nog en dyr el-räkning om jag ska tvätta upp allt hans oxå.

Dax att slöa lite innan maskinen är klar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar