tisdag 23 mars 2010

BM+glukosbelastning+coachingsamtal

Ja då va man hos barnmorskan idag då, fick dricka en sockerlösning som jag tyckte va jävligt god, smaka inte alls illa, konstigt folk tycker de.

Jag fick sitta stilla i en timme sen lite kontroller sf och hjärtslag bl.a. sen va de bara att sitta still en timme till innan alla andra test, dvs vikt, blodtryck och sockervärde. Har såklart uppdaterat på sidan i min "tabell"------>
Allt såg prima ut, fick även en CD skiva "Välkommen till världen" som innehåller en massa barnvisor, precis vad jag letat efter.

Vid elva tiden ungefär så va jag hemma hos mor och far igen och då va de ju bara att slänga i sig äpplet som jag haft med mig, men va ändå inte så hungrig som jag trodde jag skulle vara med tanke på att jag inte fick äta någon frukost.

Efter att jag ätit upp äpplet så fanns de inte mkt annat att göra än att vänta på att klockan skulle bli 14.30. Då va de dax att göra sig klar och gå bort till skolan och ha samtal, meningslöst men visst, finns ju inte mkt för mig att göra än att vänta på BF, ingen som vill anställa mig eller ha mig som praktikant i mitt tillstånd..

Ne nu ska jag ta å dricka lite saft eller mjölk få se vad som finns hemma.. Puss Puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar