onsdag 10 mars 2010

Mr. Kaka!

Har idag gjort klart projektarbetet, de blev 13 sidor med innehållsförteckning och med framsidan.. och vi skulle egentligen bara göra 6 sidor, den andra gruppen som har fram till i maj på sig ska ha 10sidor så vi har tom mer sidor än vad dom ska ha..

Hade världens bästa dejt idag med Mr. Kaka, han är godast i världen har träffat på honom i kafeterian en gång innan men då smakade han inte lika bra som idag, idag va de något helt underbart med honom..


*DREGLAR*
<---- Mr. Kaka 

De är en massa söt choklad i honom och han ger dig en riktigt underbar upplevelse, tyvärr så vill dom i kafeterian inte ge ut recepten på någon av sina kakor vilket jag tycker är lite elakt, vi kommer ju inte gå där för alltid..

Annars har dagen varit helt ok, haft halsbränna, vilket jag bara haft på kvällen innan och har dessutom haft rätt ont i mina ben, inte i vaderna utan framsidan av benen?? vet inte ens vad de är som sitter på framsidan, trodde de bara va skelett och lite senor.

Ne nu ska jag se om jag kan fördriva tiden med något vettigt annars ska jag nog gå och lägga mig snart, känns som jag varit uppe i evigheter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar